![Lucrările la Podul de la Brăila Continuă: Neconformități și Reparații în Așteptarea Recepției](https://pressupdate.ro/storage/uploads/fbf4d1ff-1c55-4235-9173-a62b88cd8370/lucrarile-la-podul-de-la-braila-continua-neconformitati-si-reparatii-in-asteptarea-receptiei.png)
Lucrările la Podul de la Brăila Continuă: Neconformități și Reparații în Așteptarea Recepției
Podul suspendat peste Dunăre, o construcție emblematică pentru infrastructura românească, continuă să fie subiectul unor discuții aprinse în urma descoperirii unor neconformități semnificative. Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a evidențiat că, deși lucrările au fost finalizate, existența acestor neconformități împiedică recepția oficială a podului.
Inaugurat cu mare fast în iulie 2023, podul a început să prezinte probleme la scurt timp după deschidere. Denivelările semnificative și infiltrațiile de apă au fost doar câteva dintre problemele care au necesitat intervenții imediate. În ciuda eforturilor de remediere, inclusiv asfaltări punctuale pe zonele deteriorate, neconformitățile persistă, afectând atât siguranța cât și funcționalitatea acestei importante artere de circulație.
Citește și:
Probleme Persistente la Podul de la Brăila: Tasări și Nereguli Îngrijorătoare
Podul de la Brăila: Cerere de 230 de milioane de lei pentru deschiderea circulației
Probleme Recurente pentru "Golden Gate de România" și Blocada Podului Golden Gate din San Francisco
Grindeanu a subliniat că nu va exista o recepție a lucrării până când aceste probleme nu vor fi rezolvate în totalitate. Mai mult, ministrul a menționat că situația actuală se aseamănă cu un soi de semișantaj, unde constructorul pare să condiționeze finalizarea unei secțiuni a proiectului de recepția podului suspendat.
Această situație nu numai că generează disconfort pentru utilizatorii podului, dar ridică și semne de întrebare cu privire la calitatea lucrărilor efectuate de constructorul italian We Build. În acest context, CNAIR, organismul responsabil de administrarea infrastructurii rutiere din România, se confruntă cu presiunea de a asigura că toate standardele de siguranță și calitate sunt îndeplinite înainte de a accepta lucrarea.
În timp ce autoritățile și constructorul lucrează la rezolvarea acestor probleme, cetățenii așteaptă cu nerăbdare soluționarea definitivă a neconformităților pentru a putea beneficia de avantajele oferite de această investiție majoră în infrastructura de transport a României.
Citește și:
Progrese în infrastructura Bucureștiului: Prelungirea Ghencea va avea patru benzi de circulație
Demolarea Podului de pe DN1: Impactul asupra Traficului și Detalii despre Lucrările în Desfășurare