AUR a cheltuit milioane de euro pe propagandă în campania electorală

AUR a cheltuit milioane de euro pe propagandă în campania electorală

Alianța pentru Unirea Românilor (AUR), partidul condus de George Simion, a investit peste 15 milioane de lei în producția și difuzarea materialelor de propagandă electorală în timpul campaniei pentru alegerile europarlamentare, unde a obținut aproape 15% din voturi. Aceste informații provin din datele prezentate de Autoritatea Electorală Permanentă (AEP).

Fondurile au fost canalizate prin DGI Multimedia Design SRL, o firmă din Iași deținută de Doina Grosu, care a servit drept agenție pentru AUR. Grosu, originară din Republica Moldova și activistă a partidului, a fost anterior subiectul unei anchete publicate de Rise Project în 2021, care a expus implicarea ei în coordonarea unui "laborator de propagandă" ce includea site-uri și pagini de Facebook promovând mesaje radicale.

Printre beneficiarii publicității AUR s-a numărat și Realitatea TV, conform surselor interne din partid. Detalii suplimentare despre contractele încheiate pentru campania de promovare electorală pot fi citite pe platforma de investigații Snoop.ro.

Victorita Ioan
Autor: Victorita Ioan

Sunt Vitorita Ioan și îmi place să spun că magia mea stă în cuvinte, mai precis în cele pe care le împărtășesc ca editor la PressUpdate.ro. Zi de zi, scopul meu e să aduc în lumină povești care contează, să împing limite...

Search

Articole Recente

;