Declaratii Controversate: Premierul Ciolacu Critica Propunerea Inarmarii Inspectorilor ANAF

Premierul României, Marcel Ciolacu, a luat o poziție fermă împotriva propunerii controversate a ministrului Finanțelor, Marcel Boloș, privind înarmarea inspectorilor ANAF. În cadrul unei declarații recente, Ciolacu a catalogat ideea ca fiind "o tâmpenie", subliniind că nu se mai practică asemenea metode în lume și ridiculizând conceptul prin compararea cu un scenariu de film, în care inspectorii ANAF ar deveni personaje similare lui John Wayne.

Această propunere a venit în contextul unei inițiative de eficientizare a inspecțiilor antifraudă, care ar urma să fie efectuate la nivel județean, nu regional ca în prezent. Ministrul Boloș a argumentat că inspectorii ar trebui să poarte armă pentru autoapărare în cazul unor situații de risc. Totuși, premierul a subliniat că inspectorii ANAF ar trebui să solicite suport de la Jandarmerie și MAI în caz de probleme, respingând ideea înarmării ca fiind nepotrivită și periculoasă.

În plus, Ciolacu a vorbit despre necesitatea unei reforme administrative durabile și despre importanța stabilității în guvernare, menționând că schimbările frecvente de premieri și miniștri nu favorizează performanța. El a recunoscut că ministrul Boloș poate face greșeli, pe care le consideră "omenești", însă a subliniat că acestea nu sunt "greșeli de fond" și că ministrul nu este "rău intenționat".

În contextul digitalizării și modernizării sistemului public, Ciolacu a accentuat că astfel de măsuri extreme, precum înarmarea inspectorilor, sunt inutile și contraproductive. Reforma administrativă, așteptată de trei decenii, este văzută ca o prioritate care necesită timp și stabilitate pentru a fi implementată corect.

În concluzie, premierul Marcel Ciolacu se opune categoric ideii de înarmare a inspectorilor ANAF, pledând pentru o abordare mai prudentă și mai modernă în cadrul instituțiilor statului.

Victorita Ioan
Autor: Victorita Ioan

Sunt Vitorita Ioan și îmi place să spun că magia mea stă în cuvinte, mai precis în cele pe care le împărtășesc ca editor la PressUpdate.ro. Zi de zi, scopul meu e să aduc în lumină povești care contează, să împing limite...

Search

Articole Recente

;