Proteste la Colegiul german „Goethe” din București: Cadrele Didactice Se Solidarizează cu Directorii Demisionari

Proteste la Colegiul german „Goethe” din București: Cadrele Didactice Se Solidarizează cu Directorii Demisionari

Cadrele didactice și personalul auxiliar al Colegiului german „Goethe” din capitala României au intrat în protest începând de joi, ca răspuns la ceea ce ei consideră a fi o abordare „discreţionară și neprincipială” din partea Corpului de Control al Ministerului Educației. Această mișcare vine după ce toți cei trei directori ai prestigioasei instituții de învățământ și-au prezentat demisiile, un gest simbolic împotriva a ceea ce ei descriu ca fiind o atitudine umilitoare din partea inspectorilor guvernamentali.

Protestul profesorilor, atât români cât și germani, subliniază tensiunile dintre colegiu și autoritățile de supraveghere, care efectuează verificări din 15 ianuarie. În semn de solidaritate cu directorii care și-au părăsit posturile, cadrele didactice au decis să continue supravegherea claselor, evitând însă evaluarea sau predarea de noi conținuturi didactice până la o rezolvare satisfăcătoare a situației.

Angajații Colegiului Goethe solicită reluarea funcțiilor de către directorii demisionari, indicând că protestul va persista până când cererile lor vor fi îndeplinite. Acest caz pune în lumină problemele sistemice cu care se confruntă educația și relația dintre instituțiile de învățământ și organismele de stat.

În contextul acestor evenimente, comunitatea educațională și părinții elevilor sunt îndemnați să urmărească cu atenție evoluția situației, care afectează direct calitatea procesului de învățământ și buna funcționare a uneia dintre cele mai renumite școli cu predare în limba germană din România.

Andrei Atanasiu
Autor: Andrei Atanasiu

Mă numesc Andrei Atanasiu și sunt editor la PressUpdate.ro. Ador să aduc știrile mai aproape de oameni, să găsesc adevăruri și să împărtășesc povești care contează. Suntem o echipă strânsă aici, și pasiunea mea pentru ju...

Search

Articole Recente

;