Situația Critică din Slănic Prahova: Craterul care Îngrijorează Localnicii

Situația din orașul Slănic Prahova devine tot mai alarmantă, în urma apariției unui crater uriaș în mijlocul unei străzi, fenomen ce a dus la evacuarea de urgență a zeci de locuitori. Joi dimineața, strada 23 August s-a transformat într-un adevărat pericol public când s-a surpat parțial, formând un crater de doi metri adâncime. Îngrijorarea crește de la o zi la alta, întrucât craterul pare să se extindă, iar nivelul terenului a continuat să coboare.

Autoritățile locale și prefectura județului Prahova sunt în alertă și au evacuat peste 40 de persoane care locuiau în apropierea zonei de risc. Situația este monitorizată atent, iar echipele operative ale IGSU, Poliției Române și Jandarmeriei Române sunt la fața locului pentru a gestiona situația. Localnicii, evacuați încă de joi, au fost nevoiți să își găsească adăpost temporar la rude, prieteni sau la pensiunile din localitate, unde autoritățile au încheiat protocoale de cazare.

Experții sunt în proces de a stabili cauzele exacte ale acestei surpări masive. Printre ipotezele luate în considerare se numără existența unui lac subteran sau a unei galerii a salinei, care ar putea trece pe sub strada afectată. De asemenea, nu este exclusă nici influența rețelei de gaze, în urma unor lucrări recente. Se așteaptă ca primele concluzii să fie comunicate luni, când specialiștii vor putea oferi informații mai detaliate cu privire la dinamica terenului și cauzele prăbușirii.

În acest moment, perimetrul de siguranță este menținut la aproximativ 50 de metri în jurul surpăturii, iar monitorizarea va continua. Localnicii și autoritățile rămân în așteptare, sperând să nu fie nevoiți să se confrunte cu un dezastru de proporții mai mari.

Marius Avreiescu
Autor: Marius Avreiescu

Numele meu este Marius Avreiescu și sunt mândru să mă lucrez ca si editor la PressUpdate.ro. Îmi dedic zilele să filtrez prin mulțimea de informații pentru a oferi cititorilor noștri conținut de calitate, știri pe care t...

Search

Articole Recente

;